Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 15:11   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne er fin synes jeg...selv om den nesten vipper over klisje kanten

"Tiden er dyrebar. Når du gir noen tiden din, gir du dem en del av livet ditt. Tid er derfor den største gaven du kan gi en annen...
♥ Ha en fantastisk fin lørdag, alle sammen..! ♥"

Gammel 16-01-11, 18:28   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Denne er fin synes jeg...selv om den nesten vipper over klisje kanten

"Tiden er dyrebar. Når du gir noen tiden din, gir du dem en del av livet ditt. Tid er derfor den største gaven du kan gi en annen...

007 er ikke aktiv  
Gammel 16-01-11, 18:40   #3
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ha, ha...! Smaken er som baken...

Gammel 16-01-11, 18:51   #4
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg for min del liker mye bedre f.eks "jeg skal på trening" enn klipte og limte sitater.

Det er de verste, spør du meg. Like if I care at man er på trening, sitter på bussen, har vondt i hodet eller måker snø....

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Her er den nyeste.

ADVARSEL!! Ignorer venneforespørsler fra: Jens Stoltenberg, Kristin Halvorsen, Anne Grete Strøm-Erichsen, Magnhild Meltveit Kleppa og Liv Signe Navarsete! Dette kan være et (statlig) virus som vil rasere din pensjon, øke dine skatter, gamble med din helse og ellers stjele fra de fattigste !! Føl deg fri til å kopiere denne! Ha en fin kveld folkens !

Uuuæærk!

I tillegg irriterer jeg meg over overdreven bruk av hjerter og smiletegn.

Gammel 19-01-11, 09:12   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.