Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tilbehør til biff?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-11, 14:09   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbehør til biff?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

I kveld er det biff med rødvin som står på menyen. Noen som har forslag til noe litt uttradisjonelt tilbehør? Ikke noe hokus pokus-greier, men mer spennende enn poteter, bernaise og kokt brokkoli, liksom.

for meg er din variant "det uvanlige" jeg har virkelig aldri vært borti kokt brokkoli til biff. (Eller knapt nok i det hele tatt, kjapt forvellet, eller aller helst wok'et, eller brukt i en "salat" som legges i alufolie på grillen, men ikke kokt... det lyser kanskje gjennom at jeg egentlig ikke liker brokkoli?)

Jeg spiser stort sett biff med ris til jeg. Og foretrekker peppersaus heller enn bernaise.

Evt sammen med stekte potetbåter.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.