|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafeJeg har lurt på akkurat det samme og undrer meg sammen med dere over alt dere nevner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe
Eller at maten og stedet er barnevennlig...
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Ja, og det var det jeg prøvde å få fram over her. Jeg vet at det ikke er kultur for mat på samme måte som i enkelte andre land. Folk kan ikke lage mat heller. Men jeg lurer på hvorfor det er blitt sånn. Hvor er matstoltheten? Hvorfor kan ikke nordmenn lage mat eller elske mat på samme måte som italienerne? De lever for å spise, vi spiser for å leve. Hva kommer det av? Vi har masse gode råvarer tilgjengelig i dette landet og en rik matkultur, på mange måter. Men noe har skjedd med lysten til å lage og spise god mat. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafeForøvrig synes jeg det finnes mange andre steder som er verre enn Egon. Mange kinarestauranter, f.eks, og Big Bite |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Egon er absolutt ikke det verste stedet jeg har spist på, jeg heller, men det som skiller Egon fra mange andre dårlige spisesteder, er at de fremstiller seg selv som en del av restaurantmarkedet og priser seg deretter. Det, også at de finnes over alt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafeDet aller verste stedet jeg har spist på tror jeg må være på Notodden. Veldig sultne og veldig tissetrengte fant vi ut at det var veldig lite å velge i, og at dette sikkert var like bra som gatekjøkkenet lenger oppi gata. Mystisk italiensk-blandings, der vi først fikk salat i eddiklake direkte fra nabobordet, og til middagen fikk vi små grapsete skåler med kryddersmør som også var tatt direkte fra andre gjester uten å engang forsøke å glatte over det. Æsj! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Ja, Big Bite er skrekkelig
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Oh yes! Jeg tror i hvertfall det. Jeg har aldri spist, eller hatt ønske om å spise, mat derfra. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|