|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg har iPad, men får mer og mer lyst på en slik også...
![]() |
![]() |
#68 |
kamerat
|
![]() Sv: EnKindle me!Å jo da, Candy. Vi vet det nok.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg fant ut at det går jo an å laste ned kindle for PC! Så nå har jeg kjøpt min første elektroniske bok. Men dessverre ser det ikke ut til at ordboken virker som den skal. Det kommer opp en feilmelding når jeg merker et ord. Må jeg laste ned denne spesielt mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Tøff
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg blir svimmel, tørr i munnen og egentlig nokså opphisset generelt av denne tråden. Jeg har så lyst på en Kindle at jeg kunne _dø_ på meg, men har ikke penger til det nå-hååå-håå.
![]() |
#72 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Jeg lurer veldig på hvordan Kindle på PC fungerer jeg, det kan vel ikke gi samme behagelige leser opplevelsen pga. skjermen eller? Et av problemene når jeg leser på PC'n er at jeg blir sår i øynene, det skjer ikke med Kindle og den har jo blant annet ikke lys i skjermen.
![]() |
#73 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Og vips så hadde jeg hengt på amazon i en drøy halvtime. I stedet for å legge inn variabler i SPSS. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Epikur
|
![]() Sv: EnKindle me!Jeg driver og kvitter meg med de ekte bøkene mine, så dette er det jeg ønsker meg til bursdagen min.
![]() |
#75 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: EnKindle me!
Jeg bruker Kindle på PC og Mac og synes ikke det er det helt store. Jeg har enda ikke blitt sår i øynene av det, men det er kanskje for at jeg aldri leser så lenge i slengen da, synes ikke det er det samme og lese bok på en laptop i fanget som en vanlig papirbok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Bedreviter
|
![]() Sv: EnKindle me!
I så fall er det 1) fordi et annet format har overtatt, eller 2) fordi norsk forlagsbransje har gått dukken, hvilket ikke er så usannsynlig, hvis de ikke snart får fingern ut og gjør norske bøker tilgjengelig digitalt, og i samme format som internasjonale bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Sv: EnKindle me!Finnes det i det hele tatt noen ebøker på norsk i normalt format?
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Sv: EnKindle me!Lesebrett herfra http://www.digitalbok.no/ er vel ikke smart, pga da kan man ikke bruke kindle og amazon?
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|