Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ny sesong med jordmødrene!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 21:24   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sesong med jordmødrene!

Nydelig serie.

Og hver gang jeg ser den, tenker jeg A: takk og lov at jeg aldri, aldri skal føde igjen og B: takk og lov jeg ikke bor et sted hvor jeg risikerer å miste både baby og livet fordi sykehuset er for langt unna.

Gammel 11-01-11, 21:27   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, jeg har akkurat sett to episoder på nett. Gudhjelpemeg som jeg sipper og griner og er rørt og gruer meg - alt på en gang. Og jeg er utrolig glad for å bo i sentrale strøk og at det er plass til meg på Riksen i juni.

Gammel 11-01-11, 21:32   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nydelig serie.

Og hver gang jeg ser den, tenker jeg A: takk og lov at jeg aldri, aldri skal føde igjen og B: takk og lov jeg ikke bor et sted hvor jeg risikerer å miste både baby og livet fordi sykehuset er for langt unna.

Mens jeg gleder meg til å føde igjen, og faktisk velger hjemmefødsel. (Vel vitende om at sykehuset er bare 30 min (vanlig bil) unna, og jeg overføres dit dersom det er tegn på fare.

nett-tv er nok tingen for meg ja, Frøy, men ikke i kveld. jeg trodde jeg skulle se det i morgen, så jeg kan jo se det på nett da kanskje. Om enn blir det jo ikke like bra som på tv da, mye mindre.

Gammel 11-01-11, 22:59   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nydelig serie.

Signerer i sin helhet. Jeg er imponert over de ansatte på disse stedene og det gir meg perspektiv og se hvordan fødetilbudet er i vårt langstrakte land. Men det ville ikke vært noe for meg, nei ... Jeg fryktet at jeg måtte føde på Bærum.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.