|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangJeg har bare blitt stoppet på Værnes, jeg, da. Av alle steder. Men begge stedene har sikkerhetsvaktene vært litt humrete av seg. Første gang var da jeg hadde forglemt meg og lagt en gave jeg hadde fått, uåpnet ned i håndbagasjen. Det var stearinlys niesa mi hadde lagd til meg, men det så nok ut som en bombe. Men da fikk jeg beskjed av vakta om å snu meg bort når han åpnet, for jeg måtte jo ikke se hva som var inne i gaven.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gangHuff, så nøye dette er. Kjenner at jeg angrer litt på Paristuren vår i mars med kun håndbagasje.
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang
Sikkerhetsvakten beklaget det veldig, men han sa at de fikk ikke sende med noe som var en replika av et skytevåpen. Og greit nok, jeg protesterte ikke på det, sånn er nå engang reglene. Men de var snille som postla pistolen for meg da. Jeg fikk ikke postlegge den selv, selv om postkassa var rett ved sikkerhetskontrollen og de kunne sett meg gjøre det. De måtte gjøre det. Men pistolen kom i posten allerede dagen etter, så de sendte den tydeligvis med en gang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|