|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermog av dette så mener dere at far som ikke ønsker å være alene hjemme med barna i 3, 5 mnd, er dårlige fedre...?Og hva med de som er selvstendig næringsdrivende? De taper jo inntekt, og det betyr igjen at fedre er hjemme om dagen og når mor kommer hjem så drar han ut på arbeid til nattetimene for å få firmaet sitt oppe å gå. Og da kommer mor hjem utslitt fra jobb, med lite nattesøvn for hun natt ammmer og de har tre andre barn. og selvsagt lage middag, kjøre alle ungene hit og dit på trening osv, så hjem for å lage kveldsmat , så bade de, så må hun sette på antall vaskemaskiner og å legge sammen antall klær for så og støvsuge huset og diverse. For det er faktisk ikke alle menn som er like klare for å jobbe hjemme med både barn og husarbeid, og da er de dårlige menn\fedre...? Er de ikke like glad i barna sine de da,enn de som som har vært hjemme? Bare spør...Og det er tvunget.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et knallbra forslag og jeg håper det legges frem og går gjennom så fort som mulig
Ehh... dette var et flammende innlegg men mot hva? Hvem setter mennene opp mot hverandre? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg tror neppe noen mener at foreldre som er selvstendig næringsdrivende, og dermed har mindre sjanse til å ta ut svangerskapspermisjon er dårlige foreldre Olfiga. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm
Jeg er så enig. Det var der den virkelig store overgangen var.
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et strålende forslag! Og skulle ikke far ønske å ta ut permisjon får han sjølsagt la det være, på samme måte som at foreldrepar kan velge å takke nei til permisjonen og heller jobbe. Skulle det komme negative reaksjoner fra omgivelsene i forhold til dette må man ærlig talt være voksen nok til å forsvare det valget mn har tatt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Fordi han ikke kan gjøre husarbeid, skjønner du vel!
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappapermJeg synes det er et fabelaktig forslag: akkurat noe slikt jeg har etterlyst de fem siste årene. Genialt for fremming av likestilling i arbeidslivet, genialt for fremming av likestilling i familien og ingen ulemper i forhold til dagens ordning. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Bare a propos, jeg skulle innom favorittkeramikkunstneren min her om dagen, ganske lenge siden sist. Lappen på døren lød: "Jeg er i svangerskapspermisjon, tilbake i desember :streket over: juni."
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|