Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du husket å forsikre huset ditt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 16:25   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du husket å forsikre huset ditt?

Når folk ikke betaler viktige regninger, ligger det gjerne en historie bak. (Noen er selvsagt bare dumme, men det å unnlate å betale regninger, er gjerne et av symptomene på at man sliter med ting på andre områder.)

Jeg synes derfor det er litt ekkelt at man harselerer slik med folk når man ikke vet noe om årsakene til at det har blitt som det har blitt. Det er ikke så merkelig at man prøver å skylde på hvem som helst og hva som helst når noen stikker en mikrofon eller et kamera opp i ansiktet på deg og avkrever en forklaring på hvorfor livet ditt ligger i ruiner, bokstavlig talt. Og for min del reagerer jeg av og til med å trekke på skuldrene når det skjer en katastrofe eller nesten-katastrofe. Det betyr ikke at jeg ikke innser avoret; det betyr at det er én måte å reagere på mens man venter på at verden skal falle i vater igjen og man kan begynne å tenke over hva man skal gjøre og hvordan man skal ordne opp.

Det er godt mulig at mannen er kav idiot, jeg sier ikke det, men det er også mulig at det er en eller annen grunn til at regningene ikke er betalt og at det er journalisten som har valgt å vinkle ham som en tulling, fordi det selger bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.