Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veien vår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 09:43   #31
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veien vår

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er nok gjennomtenkt. For at ungene skal få leke og lære mest mulig. Hvordan man kan gli oppover bakker, for eksempel. Kan jo ikke gli på sand, må vite.

Akkurat det syns jeg flere skulle - eh, ikke ha hørt om. Det er en ukultur med å salte straks det kommer snø. Det fører til håpløs snøslaps som fester seg overalt, ødelegger alt fottøy og alle grøftekanter og gjør ikke gatene snøfrie. Brøyte veiene og bruke gravemaskin. FØR det blir is. Det er mitt tips.

Ikkje noko problem for ungane, for dei får nemlig ikkje vera ute. Dei påstår der er for mykje is til at til og med dei eldste får gå ut.
Eg meiner også at ein skal begrensa saltet, men det går ann å bruka hovudet ein smule. Her er det snakk om ein bakke alle må GÅ ned for å komma inn i barnehagen, og her går det gravide og foreldre med små barn i armane. DÅ burde dei hatt litt salt i sanden ja, for eg har sjølv tørka blod og tårer på jentungen etter å ha falt i den bakken. Og det skjer kvart einaste år.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.