Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 17:41   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvordan var det egentlig med skrivefeil og orddeling og sånt - info til brukere

m^2 - du viderebringer til venninnen din at hun mest sannsynlig ser røde prikker på grunn av julespøken og ikke fordi folk har rødprikket, håper jeg?

Også må hun sette "venninnen til m^2" i signaturen vøtt. Da går dette riktig vei, tenker jeg. :husker kontrollpanelet til Drammen etter den særeste introduksjonstråden siden Winall:

Men sånn ellers - jeg skriver sjelden noe i introduksjonstrådene. Med unntak av en eller annen som virkelig irriterte fletter på meg, husker ikke hvem i farta.
Dog leser jeg tidvis gjennom dem iblant. Og har lagt merke til at det ofte kommenteres skrivefeil, og måten det gjøres på er ofte ikke så høflig som jeg synes man burde være når noen er ny.

Jeg synes man kan la velkomsten gå noenlunde greit jeg. Så kan man heller plukke skrivefeilene etterhvert hvis folk ikke lærer mens de ser seg rundt. Og skal man si fra så er det greit å ta med noe ala "Men, mens jeg ønsker deg velkommen - vi er litt nøye her - fint om du ikke bruker tretusen tankestreker i alle setninger - smilefjes gjør nemlig det og vi - vi holder på å bli gale av det."

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.