Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund som gjør fra seg inne

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 12:48   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Hund som gjør fra seg inne

Gjorde han det samme inne der han kom fra? Hvis ikke, så er det nok slik Guttemammis sier. Hvis han gjorde det der også, så er det nok litt værre å plukke det av ham.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 13:52   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Re: Hund som gjør fra seg inne

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Gjorde han det samme inne der han kom fra? Hvis ikke, så er det nok slik Guttemammis sier. Hvis han gjorde det der også, så er det nok litt værre å plukke det av ham.

Han gjorde det der også
Vi kan ikke ha ei bikkje som bæsjer over alt inne altså. Snart skal han være alene mens jeg er på jobb... hvordan skal det bli?

Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 13:56   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund som gjør fra seg inne

Det var en miniatyrhund, var det ikke? Det er dessverre sånn at mange små raser har denne uvanen, og har det fått pågå over en lengre periode er det utrolig vanskelig å få det vekk igjen. Men ikke umulig. Jeg ville vel prøvd å ta hunden ganske så hardt hver gang jeg tok den på fersken, og roset den veldig når den gjorde fra seg ute, akkurat slik man gjør får å få valper husren.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 13:59   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det var en miniatyrhund, var det ikke? Det er dessverre sånn at mange små raser har denne uvanen, og har det fått pågå over en lengre periode er det utrolig vanskelig å få det vekk igjen. Men ikke umulig. Jeg ville vel prøvd å ta hunden ganske så hardt hver gang jeg tok den på fersken, og roset den veldig når den gjorde fra seg ute, akkurat slik man gjør får å få valper husren.

Det var vel egentlig det jeg tenkte også. Vi får se hvordan det går.

Minityrhund ja. Blanding av Puddel og Chihuahua.

Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:04   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville brukt litt tid på å følge godt med på han. Man ser godt når hunden har tenkt å tisse eller bæsje, så ville jeg tatt han med ut, før han rekker å gjøre noe. Si nei inne, og ros veldig når han gjør det ute.

Jeg husker det var en slitsom tid når jeg fikk Angus. Jeg voktet han som en hauk, og tok han ut etter spising, leking og soving. Han var stueren 5 mnd. gammel. Jeg husker jeg sa tiss, hver gang han tisset, slik at han kunne forbinde ordet med det han gjorde.

Jeg vet ikke hvor lett det er å få lagt til ordentlige rutiner til en voksen hund, men jeg tror det skal være mulig å bli kvitt problemet. Krysser fingre for at dere får det til!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.