Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Botox under ditt juletre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 22:33   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Botox under ditt juletre?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg hørte nettopp et intervju med en dame på P3. Hun hadde fått seg silikonpupper. Mannen hadde spandert. Hun mente at han måtte være veldig glad i henne, som brukte så mye penger på kroppen hennes.

Jeg har en sann historie fra virkeligheten mht silikonpupper. En jeg kjenner (Godt. Amerikaner) hadde en kone som gnålte om at hun måtte ha silikonpupper. Mååååååtte! Så til slutt ble han lei av gnålet og betalte for herligheten. Og så forlot hun ham rett etterpå - for en fyr hun hadde hatt et forhold til på si over lengre tid (og som tydelgvis likte siliikonpupper). Han jeg kjenner hadde krevd en av puppene i skillsmisseoppgjøret. (ikke det at han fikk en av dem da, men han fikk faktisk fratrekk for kostnaden i oppgjøret!) Han har forøvrig verdens søteste, mest naturlige kone nå.

Forøvrig dårlig med botox under treet her. Jeg tror kanskje, muligens at mannen hadde forstått at det hadde slått særdeles dårlig an. Til og med i USA.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.