Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegavesosiologi

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 08:43   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavesosiologi

Jeg tror aldri jeg har opplevd voksne mennesker som har sutra over gaver - det gjør man vel ikke? Men vi lo litt av kusina mi som ofte skriver om fancy mat hun lager på Facebook med det resultatet at alle hadde kjøpt kokebøker til henne i år

Jeg har liten familie, så vi kjøper fremdeles gaver til "de nærmeste" voksne, men i mannens familie kjøper vi bare til ungene og til moren hans. Jeg er ikke så opptatt av de gavene egentlig - det er mer gøy med gaver til ungene. Og de hadde jo blitt overlykkelige for hva som helst så lenge det var pakket inn, tror jeg.

Foreldrene mine har en fin regel om gaver, de har alt de trenger, så de vil bare ha ting som kan spises/drikkes, ting som kan oppleves eller ting som kan glede andre (type geit, frelsesarmeen osv.) Det er en fin ønskeliste.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.