Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det alt?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 23:28   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det alt?!

Storelillesøster(ble 6 nå i desember) spilte Jossefine en times tid, men da mario kom i DSi en var hun hekta, hun gryter surt når vi snakker til henne og viser tydelig at det er direkte smertefullt å ta headsettet ut av ene øret for å få med seg ting som middag, vil du ha kake eller huset brenner.....

Gammel 25-12-10, 23:30   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Storelillesøster(ble 6 nå i desember) spilte Jossefine en times tid, men da mario kom i DSi en var hun hekta, hun gryter surt når vi snakker til henne og viser tydelig at det er direkte smertefullt å ta headsettet ut av ene øret for å få med seg ting som middag, vil du ha kake eller huset brenner.....

Finnes det flere mariospill? Jeg fant et på butikken og det var det samme som jeg hadde til min gamle nintendo for 20 år siden. Er det dette du har? Liker dagens barn dette altså? Jeg kommer i hvert fall til å like det.

Gammel 25-12-10, 23:33   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har spilt Knerten i dag, og er ikke i nærheten av å være ferdig, men hverken jeg eller ungene er vant til DS da, dette er nytt for oss.

Jentene har dog knipset bilder som gale i dag, dette var det som var mest moro med DSi'n.

Gammel 26-12-10, 13:43   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Finnes det flere mariospill? Jeg fant et på butikken og det var det samme som jeg hadde til min gamle nintendo for 20 år siden. Er det dette du har? Liker dagens barn dette altså? Jeg kommer i hvert fall til å like det.

Du har sikkert kjøpt det nyeste. Det som kom i fjor eller forfjor er det eldste har på sin DS (vi har det også til Wii men det er bittelitt annerledes selv om det er samme spillet). Det er dette:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.