|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
Nei, men da er det hjelp å få hos andre instanser sånn at man kan greie å komme seg opp på egen hånd. F.eks har alle kommuner egne rådgivere for sånt. Problemet er at det er elendig opplysning om det, det tar mye energi og jobb for å finne fram til rette instansen. Også der kunne sosialkontorene selv vært mye flinkere. |
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Jeg tror IKKE dette ville blitt bedre med den sosialpolitikken FrP lover.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Ikke sikkert, nå står jeg for mine egne meninger og ikke Frp's. Jeg er ikke enig i ALT mitt eget parti står for heller, jeg. |
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
For meg er dette et av de ALLER viktigste argumentene mot FrP. At de vil rive underlaget bort under dem som har det aller verst, at de ikke er villige til å gi folk nye sjanser. Det er ondskapsfullt og ubarmhjertig. Jeg kan ikke kalle det noe annet.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Men det er jo flott du står for dine ting. Jeg må jo stå for mine og, og jeg syns det er veldig mye bra med Frp. Det den sittende regjeringen står for, det er ondskap! Forøvrig tror jeg det hadde gått veldig mye bedre hadde Sv tatt sin hatt og gått. Så mye løgner har jeg vel aldri sett maken til. Å sitte ved makta kun for å ha makt slik Sv gjør, det går jo utover alt og alle. |
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Hva er det den sittende regjering gjør som er ondskapsfullt?
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Lover og lyver. Er jo det de gjør. Eller, det er det Sv gjør. Hvor mange av sine fanesaker har de stått for? Soldater sendes til Afghanistan, det blir ikke frukt og grønt i skolen (selv om kantina på stortinget har fått det), Mongstad får ikke CO2-rensing før om veldig lenge... Og enda kan jeg komme med mange ting. Og Kristin Halvorsen LOVTE å gå av dersom det ble sendt millitære til Afghanistan, hun har enda ikke gjort det, og det skuffer meg så voldsomt! |
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Kan du ikke komme med noen eksempler på ondskapen? Noe konkret? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|