Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg er ikke rasist, men

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 22:12   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er ikke rasist, men

Jeg kjenner flere semi-fornuftige folk som stemmer FRP. De har stort sett et annet syn på mye enn meg, men det er ikke sånn at de er dumme heller, det er argumenter jeg kunne brukt hvis verdigrunnlaget mitt hadde vært veldig annerledes.

Det jeg synes kjennetegner FRP og de som stemmer dette partiet er at de ikke ser på helheten. Dvs de ser jo på helheten når de kritiserer systemet, men uten å ha noen formening om hvordan det burde være utover at det burde være annerledes slik at det hadde løst det problemet vi i øyeblikket diskuterer. Jeg synes også de har en tendens til å være ganske navlebeskuende. Hvis de er pensjonister, er de for alt som gir pensjonistene og de eldre bedre råd og driter i alt annet. Hvis de er arbeidsomme gründere, er de veldig for lave skatter og fritt regelverk for bedrifter, men mot alt som koster penger for det offentlige. Hvis de har noen i familien som er pleietrengende eller kunne tenke seg behandling i utlandet, er de for at akkurat denne typen saker skal det lovfestes rett til å få støtte til.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.