Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Canada Goose

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 15:21   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canada Goose

Jeg kjøpte meg dunjakke fra Norrøna nå i vinter, riktignok på salg, men omtrent i samme prisklasse som Canada Goose. Det virker som det er større aksept for å kjøpe et dyrt plagg av en norsk, traust, sportsleverandør, framfor et canadisk ett. Er det kun fordi det har blitt et moteplagg?

Jeg syns ikke det er edlere å kjøpe en billigere jakke, bare fordi "den gjør nytten", om det for eksempel ikke er etisk laget. Sånn sett har jeg større tro på Canada Goose, fordi de som merkeleverandør får større fokus på nettopp etikk, enn Vero Moda, som en kopikjede.

For ordens skyld aner jeg ikke hvordan Norrøna ligger anpå etikkskalaen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.