|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ditt forhold til HC-plasser | |||
| Klart jeg parkerer på HC-plass, det er jo aldri noen som bruker den allikevel |
|
1 | 0,41% |
| Parkerer der av og til om jeg har det travelt |
|
1 | 0,41% |
| Nei, der parkerer jeg aldri |
|
231 | 94,29% |
| Venter ofte på andre der, og flytter meg ikke om det kommer noen med HC-kort og skal parkere |
|
0 | 0% |
| Venter ofte på andre der, men flytter meg om det kommer noen med HC-kort som skal parkere |
|
6 | 2,45% |
| Jeg har HC-kort |
|
6 | 2,45% |
Annet (spesifiser i tråden )
|
|
4 | 1,63% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?
Det er ikke alle som som har HC-tillatelse som har et synlig fysisk handicap, det er endel skjulte funksjonshemninger som også kvalifiserer til slikt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. Mannen min parkerer på HC-parkering om han skal hente meg hos legen f.eks. Det har også hendt at han har satt meg av utenfor døren til butikken før han har kjørt og parkert på HC-plassen (om det regner f.eks.) -og da hender det at han springer inn i butikken.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Helt enig. Pappaen min har HCkort, men man ser ikke på han at han er dårlig. Og han bruker det helst på dårlige dager, er han i ok form så parkerer han på vanlig plass.
|
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jepp - jeg spretter rett som det er frisk og freidig ut av min HC-bil - med HC-kortet godt plantet på dash-bordet. Så det kan fort ha vært meg du har sett.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|