Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skøyter til 4-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 17:43   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skøyter til 4-åring

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det finnes ikke vanskelig å svinge eller reise seg opp når man faller på de skallskøytene så lenge en blir vist rett teknikk. Faller en på skøyter så skal en bestandig støtte seg på ene kneet når en har satt opp ene benet først, før en reiser seg helt opp. Selv 3-åringen min klarte det i fjor med Frostskøytene sine. Synes det er bedre de har skallskøyter enn de som går på sidene på hockeyskøytene. Frostskøytene er i tillegg varme. Unger står ofte en del stille og blir fort kalde i vanlige skøyter. I tillegg må en bytte skøyter hvert år om en har bare ett nummer. Jeg synes vokseskøytene er geniale sånn.

Jo, ok, men det kommer kanskje an på hva de skal bruke dem til. Mine barn har hatt begge deler, og skøyteskolen var klar på at skallskøytene ikke dugde. Det så vi selv også, på teknikk og sånt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.