Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 11:54   #22
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Å ja. :på sammenbruddets rand:

Jeg blir mest sliten av klenging og mammadalting; verst er det når han ikke vil sove i det hele tatt på dagtid, slik at jeg aldri får tid for meg selv. I alle fall når han er tydelig trøtt, hadde han bare vært uthvilt og blid hadde det jo gått bedre. På det området er han lik mora, ingen av oss er særlig hyggelige å omgås når vi er slitne. Han er ni måneder nå og er enten borrelås eller høyt og lavt, og det hender jeg føler jeg ikke får puste. Som i dag - jeg har ikke sovet mer enn noen få timer i døgnet på så lenge jeg kan huske, han vil ikke sove lur og bare sutrer, og jeg er for sliten til å gjete og bære og tilby den mest omfattende servicen. Hadde det ikke vært for morsinstinkt og at han innimellom smiler så vakkert, hadde han åkt rett ut.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.