Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 16:19   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Neida jeg gjør ikke det av de som kjenner meg og vet hvorfor, men det er klart at når jeg møter nye mennesker og de spør hva jeg jobber med så har jeg ikke lyst til å si at jeg går på trygd.

Fullstendig avsporing, men: Jeg har en venninne i din situasjon, og heller ikke hun vil si at hun er trygdet. Nå har jeg gått på et kurs med bl.a. henne i noen uker, og hun har svart vagt når de andre har spurt om jobb og slikt. Men når en av de yngste ikke ga seg med spørsmål, så sa min venninne at hun var pensjonist. Ikke spør meg hvorfor hun synes det høres bedre ut enn uføretrygdet, men... Jeg så at den unge fikk passe hakeslepp og antakelig trodde hun sto overfor verdens yngste 67-åring, og ordentlig behandlet henne som en gammel bestemor resten av kurskvelden.
Så Jessica, si heller at du er trygdet, enn at folk skal tro du er over seksti.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:14   #2
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fullstendig avsporing, men: Jeg har en venninne i din situasjon, og heller ikke hun vil si at hun er trygdet. Nå har jeg gått på et kurs med bl.a. henne i noen uker, og hun har svart vagt når de andre har spurt om jobb og slikt. Men når en av de yngste ikke ga seg med spørsmål, så sa min venninne at hun var pensjonist. Ikke spør meg hvorfor hun synes det høres bedre ut enn uføretrygdet, men... Jeg så at den unge fikk passe hakeslepp og antakelig trodde hun sto overfor verdens yngste 67-åring, og ordentlig behandlet henne som en gammel bestemor resten av kurskvelden.
Så Jessica, si heller at du er trygdet, enn at folk skal tro du er over seksti.

He he.... jeg er norges yngste pensjonist kanskje Jeg får nok si at jeg er trygdet ja Så får de egentlig tenke hva de vil. De som kjenner meg vet hvem jeg er og hva jeg står for.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.