Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker du å se film alene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Liker du å se film alene?
Film er best når jeg er alene 14 10,61%
Det er helt ok å se film alene 64 48,48%
Jeg liker bedre å se film sammen med andre 32 24,24%
Jeg ser helst ikke film alene 10 7,58%
Det er dritkjedelig å se film alene 6 4,55%
Snart er det jul igjen! (alt annet er uinteressant) 6 4,55%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 07:56   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du å se film alene?

Kommer helt ann på kategori. Er det noe som jeg på noen som helst måte kan grine av, så ser jeg de helst alene, jeg har en tendens til å ta a litt.. Har jeg hørt, så da slipper jeg å gå på do for å hulke ferdig om jeg er alene.

Alle andre filmer kan jeg godt se sams med noen.

Obs obs, om noen inviterer deg med til å se Armageddon på storskjerm i Oslo Spektrum, og du spør "den er ikke trist, for da går jeg ikke på kino?!" og de da svarer "nei, det er jo Bruce Willis-film.." Ikke gå.. Det ender nemlig ikke pent, på noen som helst måte...

Gammel 09-12-10, 08:22   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å se film alene?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Obs obs, om noen inviterer deg med til å se Armageddon på storskjerm i Oslo Spektrum, og du spør "den er ikke trist, for da går jeg ikke på kino?!" og de da svarer "nei, det er jo Bruce Willis-film.." Ikke gå.. Det ender nemlig ikke pent, på noen som helst måte...

Haha jeg så den sammen med en venninne. Hun gråt på de "rette" stedene, og jeg lo. Til sammen konkluderte vi med at det var en fin film siden den frembragte både gråt og latter.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.