|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Sjokolademouse med deilig mørk sjokoladesaus og non stop.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?
Beklager, men nå fikk jeg veldig rare bilder i hodet mitt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Ja, han kan spise marengs. Han var veldig allergisk mot egg da han var liten, men tåler det nå, både i mat og som kokt/stekt. Siste test slo ikke ut på egg i det hele tatt. Jeg har bare ikke tatt sjansen på egg i rå form ennå, men det kan god hende han tåler det også. (Velger uansett ikke julaften til å teste det, da). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Så bra! Jeg er allergisk mot egg på papiret (altså på blodprøver), men det skjer ikke noe når jeg spiser egg. Jeg har også vært allergisk mot melkeprotein, men er det ikke nå lenger. Merkelig at det kan forsvinne sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte lille julaftendesserten for tre personer?Det er ganske vanlig at små barn er allergiske mot egg de første årene, veldig mange tåler det fra ca. skolealder. Heldigvis var det sånn det var med gutten vår. Det gjør bursdager og andre feiringer mye lettere. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|