Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 12:15   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Minni;254427

Tepper til barnerommet

Ett hvitt og ett blått

[IMG

http://www.smelinkweb.com/ImageLibrary/1602/jigsaw_small.jpg[/IMG]

HVor har du kjøpt disse teppene?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 23:25   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HVor har du kjøpt disse teppene?

Har bestilt de hos de som designer de.

http://www.othree.se/

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 00:21   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Her ble det til full langrennspakke til barna. Minsten var strålende fornøyd, eldsten vil bare stå på slalåmski og kunne, etter oppfordring, akkurat manne seg opp til en ørliten joupi

P.g.a. veiret har de ikke prøvet utstyret ennå, men imorgen blir det ! Bare en liten times tid på den lokale langrennsløypa.

Fant til min forbløffelse fortsatt noen fine ting på 70% salg, så det ble til en Gant jeansbukse og Benetton råhvid ulljakke til meg, og Gant skjorte og genser til mannen. Fin kvalitet på disse ting, og de kostet nesten ingenting med en slik rabatt.

Så bra at du fikk støvlettene til å passe, Angelique. De var bare helt enormt flotte ! Tror jeg prøver samme triks med mine Frye støvletter, jeg. Kan fortsatt ikke ha strømper på meg når jeg skal ta dem på.

Gammel 25-02-07, 20:38   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dette kom i posten i går:

Ametopp -------------------- Mammatopp

Pysj i økologisk bomull

Gammel 26-02-07, 20:42   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Shoppet litt til både lilesøster og storesøster i dag, og til og med litt til meg selv. Måtte jo ut og kjøre litt med nye lappen min.

Til lillesøster

Til storesøster

Badebleie:

Gammel 26-02-07, 20:42   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Til mamma
2 av denne:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.