|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Toro SjokoladelangpannekakeKjempefin kake!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toro SjokoladelangpannekakeKaffe finnes jo ikke godt i kake og jeg fatter ikke hvorfor alle skal putte kaffe i sjokoladekaker. Det er få unger som liker kaffe og også en del voksne? Og en sjokoladekake smaker kaffe så fort det er noen ss i glasuren. Toro-kaka er god, men jeg bruker smørkrem på toppen med smør, melis, kakao og vaniljesukker som jeg mikser luftig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toro SjokoladelangpannekakeMen jeg liker kaffe i glasuren!
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toro SjokoladelangpannekakeJeg lagde den forrige torsdag kveld, og serverte i barnebursdag fredagen, ungene gaflet innpå. Laget glasur slik det sto bak på posen (men jeg halverte oppskriften). Stekte i langpanne 30*40cm |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Toro SjokoladelangpannekakeJeg liker kaffe i glasuren. Det gjør ungene mine også.
Vi snakket med foreldrene til melkeallergikeren og det var de som godkjente pynten. Han skulle riktignok ikke spise den, men han fikk en bit uten pynt. Det er jo varierende grader av allergi. Han her kan fint pelle av ting som har melk i seg fra tingene han skal spise.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|