Sv: Ukens :blond:
Tror jeg må komme meg ut blandt voksne litt oftere. Jeg fyllte bensin på bilen i dag, og hadde småen med meg. I kassen så skulle jeg egentlig si at jeg hadde fylt bensin på pumpe 4, men endte opp med å si med samme stemme som jeg bruker når jeg snakker med småen: "Jeg har fylt bensin på mamma sin bil" Jeg følte meg ikke akkurat lite dum da.
Så brette jeg klær her i sted. Småen er ofte med når jeg bretter klær, og da skal hun vite hvem de forskjellige klærne tilhører. "mamma sin", "pappa sin" etc,- Jeg hadde tømt halve tørketrommelen før det gikk opp for meg at for hvert plagg jeg brettet så tenkte jeg "mamma sin", "Pappa sin" osv. Tror jeg må komme meg mer ut ja.
Og så må jeg bare ta med hva mannen min sa til meg her i sted: " Etter at jeg begynte å bruke klærne lenger, så lukter de faktisk bedre"
Jeg bare: "øh? Eller kanskje det kan ha noe med at jeg har byttet tøymykner å gjøre?"