|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åkei, Voksipose?
Jeg elsket OTH'en fordi den var så god å trille, men skal jeg være ærlig så ble den ganske stor sammenlagt. Finnes det en vogn som er like god må det absolutt sjekkes ut. Jeg så bilde hvor denne ble sammenlagt og den ble jo mye mindre enn OTH.
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Størrelsen er ganske lik OTH. Den er i det hele tatt ganske lik OTH bortsett fra de tinga som er bedre: sammenlegginga, kallesjen, ekstrautstyret og det at man kan heve beinplata så de kan sove med beina mer rett ut.
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
BJCE er heilt genial. Den har langt fleire finessar enn det feks. OTH har. Katta nevner nokon. Eg kan nevne fleire: vind- og vanntett trekk som stenger for det gapet som blir når ein brukar full liggestilling. Det nyttast ved behov. Fleire lufteluker. To titteluker i plast i kalesja, alt etter korleis du brukar kalesja. Fleire oppbevaringsrom. Integrert BOB-liknande sak på håndtaket. Enkel justering av vinkelen på setet, trinnlaust. Den tåler vekt opp til 35 kg. I sommar vart det ofte lange strekningar å gå for små føtter, og av og til sat begge to i vogna. Ein framme på plata ved hjulet og ein oppi. Gjekk heilt supert det.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Den er lang i ryggen, noe som gjør at håndtaket er noe høyere enn på OTH. (det er jo helt naturlig, men jeg tenkte ikke over det, og ble litt overrasket når jeg så det). Min lange treåring sitter fortsatt godt i denne. De har den også på Babyproffsen i Tøcksfors, eller på Nordby.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|