|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
| Se resultatene: Er det greit å strikke på kurs? | |||
| Ja |
|
6 | 5,17% |
| Ja dersom det ikke kreves noe annet enn at man sitter og lytter og eventuelt noterer litt |
|
26 | 22,41% |
| Det kommer an på kurset |
|
37 | 31,90% |
| Nei |
|
45 | 38,79% |
| Bare hvis man deler ut kopier av oppskriften til alle de andre kursdeltakerne |
|
2 | 1,72% |
| Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Strikking på kurs, er det noe man gjør?Jeg ser hva dere skriver, men det forhindrer ikke at jeg ville blitt indignert som kursholder og ville gitt beskjed om at jeg ville ha slutt på aktiviteten.
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikking på kurs, er det noe man gjør?
Hvis det er sjanse for at kursholder ser det, spør jeg om det er ok først.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikking på kurs, er det noe man gjør?Duuuøh... jeg tenkte strikkekurs og det må vel være greit for de som måtte ønske det....BRAINDEAD i ammetåkeland!
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Min strikketvilling!
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Hva mente sjefen din da? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hun sa det var helt opp til meg, så lenge jeg klarte å følge med på foredraget. Jeg strikker leggvarmere nå, så det krever ikke spesielt mye konsentrasjon. Men visste også at kursholderen var en veldig direkte person så da måtte jeg være forberedt på evt kommentarer fra han.
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg synes det er ganske ignorant som kursholder å ikke ha forståelse for at folk har ulike læringsstiler. Det er slettes ikke sånn at de som sitter og glor på foreleseren/kursholderen/læreren er de som lærer best og mest.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|