Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 18:36   #301
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Jeg hadde fin sort kjole i skapet til julebordet. 10 år gammel. Det passet også helt flott. Men hadde egentlig lyst på noe helt annet. Tar litt sol i ny og ne, og utfordrer meg selv ved å velge mer farger. Så fant jeg denne på ebay. Skikkelig synlig farge. Men tror den kan bli fin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole.jpg (82,2 KB, 44 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 20:46   #302
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin kjole Dronningen... og kanskje jeg også skal dra på meg min turkise på julebordet.. Jeg føler litt at det er en sommerfarge, men det trenger kanskje ikke være det?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 21:24   #303
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kommer an på om man har litt farge eller ikke. Oppsikt vil det nok i alle fall vekke, men det er vel også meningen for min del.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 21:25   #304
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Endelig fått bestilt denne. Var 25% rabatt på Bohemia.

Jeg har vurdert å bestille derfra - trekker de ifra moms? Og hvordan er frakten?

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 21:26   #305
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kari Traa jakke til meg:

Den er i 60% merinoull, men kjennes så god og myk ut

Supertrøye fra samme sted:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 22:14   #306
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg har vurdert å bestille derfra - trekker de ifra moms? Og hvordan er frakten?

Jeg er faktisk ikke helt sikker, men kan tilbakemelde når jeg har fått den. Har aldri handlet fra de før.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 23:16   #307
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må vist til å følge med litt likevel, klarer ikke å styre unna denne..

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 19-11-10, 23:21   #308
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Kommer an på om man har litt farge eller ikke. Oppsikt vil det nok i alle fall vekke, men det er vel også meningen for min del.

Jeg har ikke noe særlig farge nå, men er helt mørk ellers, så har ingen skrupler med å bruke sterke farger på vinterstid. Men fortsatt usikker. Du vekker nok helt sikkert oppsikt ja.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 10:15   #309
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har turkis-aktig kjole som jeg gjerne bruker i jula.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 12:23   #310
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Bestilt denne Esprit kjolen fra Ellos, spent på hvordan det sitter på. Tror det kan være fin fasong til meg som har litt mage.
Hadde tilbudslapp så det ble 399 for den.

Gammel 20-11-10, 12:46   #311
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har ikke noe særlig farge nå, men er helt mørk ellers, så har ingen skrupler med å bruke sterke farger på vinterstid. Men fortsatt usikker. Du vekker nok helt sikkert oppsikt ja.

Den må komme i hus først, så får vi se. Har en svart back-up-plan i det minste.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 12:49   #312
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne har jeg shoppet av Canisa

Gammel 20-11-10, 13:59   #313
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Bestilt denne Esprit kjolen fra Ellos, spent på hvordan det sitter på. Tror det kan være fin fasong til meg som har litt mage.

Den der var skikkelig fin!!!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 17:59   #314
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Zip: fann du den på tilbud? Jeg ser den bare til ord.pris.

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 18:16   #315
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Zip: fann du den på tilbud? Jeg ser den bare til ord.pris.

De som har konto får opp tilbud i ny og ne, på 10,20,30,50% et.c, for deler eller hele bestillingen, eller enkeltvarer.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 20:24   #316
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg er faktisk ikke helt sikker, men kan tilbakemelde når jeg har fått den. Har aldri handlet fra de før.

Gjerne: har ofte vært på nippen til å prøve en handel der men aldri kommet så langt!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 20:32   #317
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

De som har konto får opp tilbud i ny og ne, på 10,20,30,50% et.c, for deler eller hele bestillingen, eller enkeltvarer.

Har konto jeg, men det er jo somregel alltid restriksjoner på tilbudene, feks gjelder ikke rabatten på merkevarer. Det er iallefall veldig sjeldent. Ja,ja..

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 20:44   #318
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Den var fin! Jeg finner den ikke hos Ellos jeg?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 20:47   #319
Joika
Pauset

Standard

Fant den nå!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-11-10, 21:17   #320
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fant den nå!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.