Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 19:22   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Anna på søndagsskolen er en av de aller mest grusomme sangene jeg har hørt i mitt liv. Jeg orker ikke gå inn på linken engang, har prøvd å fortrenge den sangen i alle år. *hyl*

Gammel 18-11-10, 19:28   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Anna på søndagsskolen er en av de aller mest grusomme sangene jeg har hørt i mitt liv. Jeg orker ikke gå inn på linken engang, har prøvd å fortrenge den sangen i alle år. *hyl*

Ja, den er helt forferdelig og tror desverre jeg aldri greier å glemme den sangen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 19:28   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, den husker jeg at jeg og et par venninner sang med smertelig innlevelse som underholdning på noe speidergreier en gang i tiden. Vi syntes den var så forskrekkelig vakker og trist.

Gammel 18-11-10, 21:06   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og takk skal du f(piip) meg ha, Iset - for nå har jeg gaulet på denne sangen i timesvis, og det er til å bli sprø av!

Gammel 18-11-10, 22:48   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og takk skal du f(piip) meg ha, Iset - for nå har jeg gaulet på denne sangen i timesvis, og det er til å bli sprø av!

Var ikke jeg som la den ut, for tenk.

Gammel 19-11-10, 09:20   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Var ikke jeg som la den ut, for tenk.

Auda - beklager Iset. Ser nå at det er antakeligvis Luvi som trenger en våt fisk i fjeset fordi dagen min i går ble preget av små uskyldige jentebarn som blir slått til døde av sin alkholiserte far bare fordi hun forteller ham om Jesu nåde.

Så Luvi - løp!

Og så den sangen om tullingen, da... Takk og lov at jeg ikke kan melodien på den, kjenner jeg.

Gammel 19-11-10, 09:41   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Auda - beklager Iset. Ser nå at det er antakeligvis Luvi som trenger en våt fisk i fjeset fordi dagen min i går ble preget av små uskyldige jentebarn som blir slått til døde av sin alkholiserte far bare fordi hun forteller ham om Jesu nåde.

Ja, fyttirakkern for en sang!

Gammel 19-11-10, 11:25   #8
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Så Luvi - løp!

Og så den sangen om tullingen, da... Takk og lov at jeg ikke kan melodien på den, kjenner jeg.

Bare siden så mange var inne på triste sanger liksom, så kom jeg da på denne.
Ikke meningen å være slem, altså. Den er skikkelig uhyggelig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 21:18   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Bare siden så mange var inne på triste sanger liksom, så kom jeg da på denne.
Ikke meningen å være slem, altså. Den er skikkelig uhyggelig.

He he - det går så bra så.

Men jeg syns det er skrekkelig dårlig gjort av Unni Wilhelmsen, eller hvem det nå var, som begynte å synge Tyven Tyven midt i beste Beat for Beat- sendetid, og jeg har Guttungen ved siden av meg, og strever som søren for ikke å begynne å tute høyt - og ungen presterer å spørre hvorfor dama synger om en tyv...

Og siden jeg nå tror på å gi unger en ærlig forklaring, så fortalte jeg om at det sangen var skrevet av pappaen til et barn som døde... og så holdt jeg på å begynne å tute enda mer, og måtte plutselig veldig hoste, der jeg satt.

Gammel 19-11-10, 23:40   #10
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Og siden jeg nå tror på å gi unger en ærlig forklaring, så fortalte jeg om at det sangen var skrevet av pappaen til et barn som døde... og så holdt jeg på å begynne å tute enda mer, og måtte plutselig veldig hoste, der jeg satt.

Den er helt hjerteskjærende. Jeg var på en DumDum Boys konsert her i byen like etter at de hadde lagt ut på første turne etter at jenta til Prepple døde. Jeg sto helt nært scenen, og mannen strigråt mens han sang. Jeg kommer aldri til å glemme det, sorgen var til å ta og føle på, og jeg har siden forsøkt å unngå den sangen så godt jeg kan, den er så inderlig fin, på en aldeles grusom måte.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.