Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Å kjøpe sin første bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 23:22   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å kjøpe sin første bil

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Har sett på kompaktklasse biler jeg da og inkl. polo som ikke er ''så'' små lengre
en større bil er ikke nødvendig nei

For 150 000 kr får du en omtrent helt ny Polo hvis man klarer seg med 1,2-literen med 60hk. Nye Polo-en synes jeg har skikkelig stilig design. Nye Ford Fiesta er også en mulighet - også her blir det nesten helt ny bil i den prisklassen.

Huyndai i20 kan også være verdt å se på. Interiørmessig blir det "simpelt" sammenlignet med Polo. Kia har jo en del av de samme modellene som Huyndai, bare annet navn, og har 7 års garanti. Huyndai har fem år, men strengt tatt betyr fem år lite egentlig sett opp i mot at man normalt sett også har fem års reklamasjonsrett så lenge bilen ikke i utgangspunktet ble kjøpt som firmabil/leaseingbil eller på annen måte næringskjøp. Kia har vel samtidig noe service inkludert i noen år så vidt jeg husker.

Skoda Fabia er jo også et valg der man får bortimot helt ny bil til 150 000. Mitsubishi Colt også - der får man vel faktisk kanskje helt ny bil til den prisen. Mitsubishi har vel også service for noen år inkl. i prisen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.