|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Å kjøpe sin første bil
Foreløpig ett barn på 3 år, 150.000 som budsjett kanksje men jeg vet liksom ikke hvordan pris jeg skal legge meg på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Å kjøpe sin første bilNoen eksempler på brukbare biler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Tusen takk for linkene, skal ile inn å se |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er forutsigbare kostnader man er ute etter, og behovene plassmessig også blir ganske beskjedne, får man her seg i praksis en omtrent ny småbil med lang reklamasjonstid igjen. Trengt tatt kan man også få en del helt nye småbiler fra Huyndai, Kia m.fl. for den prisen - men det er da små biler, med små motorer og beskjedent utstyr. Og på sett og vis litt lav sikkerhet av rent fysiske årsaker - det hjelper nødvendigvis ikke at en liten bil har fem stjerner i kollisjonstester i møte med gjennomsnittsbilen på norske veier vektmessig...
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Har sett på kompaktklasse biler jeg da og inkl. polo som ikke er ''så'' små lengre |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For 150 000 kr får du en omtrent helt ny Polo hvis man klarer seg med 1,2-literen med 60hk. Nye Polo-en synes jeg har skikkelig stilig design. Nye Ford Fiesta er også en mulighet - også her blir det nesten helt ny bil i den prisklassen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|