Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pris for snøbrøyting?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 14:42   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pris for snøbrøyting?

Nå begyntejeg å lure på hvor den lange innkjørselen deres var Kokos, og så så jeg at dette var en gammel tråd.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 10:16   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå begyntejeg å lure på hvor den lange innkjørselen deres var Kokos, og så så jeg at dette var en gammel tråd.

Lurte alvorlig jeg også.

Gammel 15-11-10, 12:18   #3
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Crimina, her.

For en pris!! Jeg fikk kommunal brøyting for noen år siden, der jeg leide før. Nå er satsen ca 1600 i året, for brøyting.

Men de kommunale brøyterene kommer jo ikke før det er minst 10 cm snø og private veier blir jo ikke førsteprioritert. Så for mange har det vært litt bortkastet penger ja.

De private aktørene ser vel sitt snitt i å tjene litt penger på dette. Spesielt nå som det ser ut som det blir en vinter med mye snø.

Men jeg synes en fastpris i året kan være lurt. Men da må de komme når det er behov også.

For en merkelig ting å si. Selvfølgelig skal de tjene penger, det er jo en del av levebrødet deres.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.