Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne vogna

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 10:27   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om denne vogna

Er alternativet Simo Duo? *myser* Jeg har den nå og jeg elsker den. Liker også solide vogner og den er veldig god å kjøre og stabil som bare det. Også er bagen god og stor. Tidligere har jeg hatt Simo kombi, men duoen er et funn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:35   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne vogna

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

OTH ja, nå begynner du å snakke et språk jeg forstår!

Ja, ja. En OTH må til men den holder ikke alene. Bagen er ikke noe skikkelig babybag synes jeg, OTH er ikke babyvogn i mine øyne. Og jeg liker å ha små barn vendt mot meg, men etter hvert er det genialt med OTH. Den beste trilla jeg noen gang har hatt men jeg synes den egner seg best til litt større unger.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Er alternativet Simo Duo? *myser* Jeg har den nå og jeg elsker den. Liker også solide vogner og den er veldig god å kjøre og stabil som bare det. Også er bagen god og stor. Tidligere har jeg hatt Simo kombi, men duoen er et funn.

Ja Simo kombi utgår, den er for klumpete. Også er jo Duoen mye, mye lettere enn kombien når man bruker bag.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.