Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Støttegruppen for noen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 13:47   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Støttegruppen for noen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for oppklaring. Jeg har lurt følt på hva denne gruppen "kvinner som sliter med uønsket adferd i egen omsorg" var for noe. En del av FB-vennene mine som har meldt seg inn i gruppa tror jeg slett ikke at skjønner spøken.

Deler denne oppfatningen.

Gammel 11-11-10, 14:00   #22
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes dette er helt fantastisk. Det artige er jo ikke en reklamefilm alene, men når han setter i gang med alle de gruppene som heter nesten det samme - med og uten omsorg, i og utenfor egen bolig og atferd og gud vet hva. Jeg detter nesten av sofaen.

Og Trude Sagen - noen som så henne i går. Utrolig artig innslag i RR på TV.

Gammel 11-11-10, 14:09   #23
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På facebookgruppen er det noen spør om å få vite mer om gruppen og hva den står for. Ulf Leonard gir et klart og interessant svar:

Sitat:

Uønsket adferd ved egen omsorg er veldig lett å forklare. Det er adferd som ikke er ønskelig under og over andres omsorg. Her snakker vi om hele 9 av 14 kvinner. For å ta et eksempel; en kvinne bor i egen bolig og får daglig omsorg som igjen fører til uønsket adferd. Dette er da underforstått at de to ikke er kommutative. Det vil si at egen adferd ikke fører til uønsket omsorg, eller at uønsket omsorg fører til ønsket adferd.

Håper ting ble litt klarer nå.

Gammel 11-11-10, 15:34   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kan minne litt om de litt.. ehm.. rare og til dels fraværende forklaringene diverse intervjuobjekter ga i den forrige serien til Harald Eia (Hjernevask). Man snakker masse, men serverer bare vissvass, liksom.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 16:51   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Utlagt arm. Folk med utlagt tarm har god nytte av støttegrupper, helt enig.

Ha ha, det gikk emg hus forbi. Da skjønner jeg humoren bedre. Jeg synes jo vanligvis at Raske Menn er veldig morsomme (om enn nokså P U-K).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 17:10   #26
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for oppklaring. Jeg har lurt følt på hva denne gruppen "kvinner som sliter med uønsket adferd i egen omsorg" var for noe. En del av FB-vennene mine som har meldt seg inn i gruppa tror jeg slett ikke at skjønner spøken.

Samme her... Først skjønte jeg nada da jeg så gruppen på FB, men tok det da ganske raskt. Filmene måtte jeg litt av - har sett flere lignende og ikke skjønt noe som helst.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:10   #27
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Fantastisk bra.

Eg håper dei som står bak dei parodierte reklamane tar seg ein kikk på dette og.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.