|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?
Må man det? Varighetsdefinisjonen er da litt annerledes i NAV enn på folkemunne, er det ikke?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?Ja, NAV mente min datter hadde en varig sykdom/tilstand, da det strengt tatt ikke skulle vare mer enn 3 år. Eller, hadde hjelpen kommet fortere, og NAV hadde spilt på lag, så hadde varigheten vært betydelig forkortet. Og, hadde vi ikke hatt muligheten til at jeg gikk hjemme uten inntekt 1,5 år, så hadde varigheten blitt betydelig forlenget.
|
|
|
#4 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hvorfør øker andelen uføretrygdede?"...gies når det etter en helhetsvurdering ikke er sannsynlig at inntektsevnen eller arbeidsevnen kan bedres." Er det eksakte uttrykket.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|