Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima Tec og skyllemiddel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 21:52   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reima Tec og skyllemiddel

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Tror du det? Jeg er rett og slett litt usikker på kkurat det. Det er jo forskjell på f.eks en regnjakke som er relativt lik på innside og utside, og en foret vinterdress? Jeg skjønner ikke annet enn at imprigneringen da også vil legge seg på innsiden av foret? Det kan jo hende at det ikke har noen praktisk betydning, men jeg har ihvertfall alltid fått anbefalt spray og ikke vask til dressene.

Det er jo ikke beregnet på regntøy. Dette står det på flasken jeg har kjøpt:

Sitat:

Gjenoppretter og forbedrer impregneringsevnen i plagg med pustende membraneruten å trekke inn i foret.

Det er NIKWAX TX.DIRECT Wash-in.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.