Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 19:41   #181
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

30% på Nadine i går og jeg kom ut igjen med en nydelig Chillkjole. Bare fordi jeg virkelig fortjener det.
Den er i mørkebrunt med rosa for inni hetten. Nyyyydelig.

Nydelig! Kan jeg spørre om pris?

Gammel 01-11-10, 08:43   #182
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nydelig! Kan jeg spørre om pris?

Den kostet opprinnelig 1500,- ,em siden det var 30% avslag, ble det 1050,-.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 01-11-10, 21:29   #183
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Bukse og jakke!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 02-11-10, 23:04   #184
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Stilig Krem ...hadde jeg bare hatt kroppen!

Gammel 03-11-10, 13:05   #185
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

www.jeanpaul.no

Gammel 03-11-10, 13:29   #186
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

...og slik ser altså dunparkaskåpen jeg kjøpte for litt siden ut, bare uten emblemet på brystet. Den er fantastisk fin og god - ja, elskbar rett og slett!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg paulette dunparka_jp.jpg (73,4 KB, 17 visninger)
Gammel 03-11-10, 20:01   #187
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg snørestøvletter - litt usikker på om de funker, men jeg prøver iallefall.
(+ ørten truser og noen julegaver, men de legger jeg ikke ut altså)

ooo, digert. Vel, de er iallefall i skinn og fra ellos - mitt 2. elloskjøp ever.

Gammel 03-11-10, 22:48   #188
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I love etsy altså!
har kjøpt meg ring - selv om jeg egentlig skulle kjøpe julegaver

Vet vet ikke om jeg kommer til å elske den eller ikke, men jeg har hatt en nesten likedan en tidligere, så jeg ble litt lykkelig av å se igjen mønsteret. (den var dog ikke laget av en gammel skjei)

Gammel 04-11-10, 11:17   #189
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Dunjakke til meg selv som familien skal gi meg i julegave:

Og så har jeg endelig funnet en kokebok- som er i handelen - de andre jeg har hatt lyst til å kjøpe er ikke i salg mer så jeg håper denne er bra:

Gammel 04-11-10, 16:11   #190
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

..og enda et par knestrømper.

Gammel 04-11-10, 18:28   #191
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine kjoler, Bauche!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Søt, Karamell!

Her sitter jeg og fyllekjøper sko på nett fordi noen skrev at det var 10 % rabatt på Brandos i helga, og så glemmer jeg naturligvis å legge inn rabattkoden.

Disse kom i dag - mitt første uprøvde skokjøp over nettet, og de er superfine! Deilig runde i tuppen, nette på foten og virker veldig gode å gå i.

Gammel 04-11-10, 18:29   #192
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg husker ikke om jeg la inn disse, men bestilte de fra Branods og jeg de! Jeg har blitt en soveren Dr Martens fan.
De er fôret, så dette blir vinterskoene mine.

Lekre, og jeg kunne godt ha tenkt meg forede DM-ene selv. Men du er klar over at DMs er syyyykt glatte på snø/is? Husk brodder!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 05-11-10, 08:31   #193
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Denne ble min i går. Jeg er veldig fornøyd. Den sitter som et skudd. Jeg dro en ærende til nattåpne Triaden for å få den litt billigere... (ser at jeg har dyrere smak enn jeg egentlig har råd tid)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-11-10, 14:04   #194
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 05-11-10, 14:23   #195
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Søt, Karamell!

Her sitter jeg og fyllekjøper sko på nett fordi noen skrev at det var 10 % rabatt på Brandos i helga, og så glemmer jeg naturligvis å legge inn rabattkoden.

Fine, hvilket merke er det?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 05-11-10, 14:26   #196
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Fine, hvilket merke er det?

Brako heter de. Jeg har aldri sett det merket før, men de virker som sagt veldig gode. Det ser ut til at de legger vekt på å lage anatomisk riktige sko som samtidig er fine. Prøvde å google fram butikker som selger flere modeller, men fant ingen med god oversikt.

Gammel 06-11-10, 10:55   #197
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Chill Diamond dress i navy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_99.jpg (65,8 KB, 14 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 06-11-10, 13:30   #198
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Fikk denne i dag, det var utrolig fin å god å ha på.
Ble litt dyrere enn den hadde vært i Norge, siden den ble stoppet i tollen men det får gå.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 06-11-10, 15:28   #199
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Fikk denne i dag, det var utrolig fin å god å ha på.
Ble litt dyrere enn den hadde vært i Norge, siden den ble stoppet i tollen men det får gå.

Jeg fikk den tidligere i uken men sendte den retur. Den var veldig sjuskete laget ved knappene (trådene var ikke engang kuttet av eller noe), og så ble halsutskjæringen feil på meg.

Gammel 06-11-10, 16:15   #200
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig ble det el naturalista sko på meg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 26569-b.jpg (27,6 KB, 4 visninger)
iben er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.