Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Under sterkt press

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 10:50   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Under sterkt press

Takk for svar.

Vi prøver å finne ut hvilken skole storebror skal begynne på etter jul. vi sokner til en, men ligger nærmere en annen, og alle i nabolaget søker seg visstnok opp dit.

Jeg hadde håpet å få et svar på om det var plass eller ikke på den nærmeste skolen, som naboene sannsynligvis går på. Ringte også for å høre hva det går i, det er jo lettere å forholde seg til et nei enn: "vi får se, kanskje om 4 uker".

På vrangviljesiden så skulle man tro at en skole visste hvor mange elever som gikk i de ulike klassene. Jeg er vanligvis ikke paranoid, men fantasien begynte å rulle: har de enorme mobbeproblemer, har de alt for mange og ikke helt oversikt, har de et tungt personalproblem som må løses før de får hodet over vannet? Og vil jeg da ha barnet mitt på en slik skole?

På godviljesiden så har de svart. Og de har gitt en slags forklaring. Det er et område med sterk vekst, også har jeg via, omveier nå fått høre at de har bygget ut, men er usikker på hvor mange de kan ta inn i de nye byggene.

Men hvorfor kunne de da ikke bare si dette?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.