Sv: Vits å reservere flysete med tilgjengelig babykrybbe?
Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.
Hva? Det har aldri vi hatt noen problemer med. Minsten har sovet på gulvet der opp til flere ganger.
Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.
De var ganske gretne i personalet der. Har aldri opplevd det før da jeg var barn selv. Merkelige folk.
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Fikk du ikke lov å ha lillesøster på gulvet foran? Vi har bestilt disse setene nå når vi skal ut og fly også, men det er for å kunne ha henne på gulvet. Er ikke det mulig altså?
Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.
Jeg tror det bare var personalet på denne turen som var litt snodige, evt. flyselskapet, for jeg har aldri opplevd noe sånt før. Og som mange andre skriver, går det helt greit.
For å være litt pirkete og korrekt, så har faktisk barn egentlig ikke lov til å ligge usikret på gulvet i et fly. Hvorfor? Vel, av samme grunn som at man ikke setter barn usikret i bil... Sikkerheten til barnet. Dersom man f.eks. kommer inn i kraftig turbulens kan barnet fly veggimellom, bli kastet opp i taket osv. andre skrekk-scenarioer som ingen ønsker.