|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Tenker da på dere som ikke bor sammen med barnet/barnas andre foreldre.
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Poden får bestemme selv hva han vil ha hvor, det er hans ting så jeg syns det er rimelig. Før bestemte faren over ting han fikk fra hans familie, men det var ingen god løsning siden poden ikke er der så mye. Nå tar han heller med seg det han har lyst til å ha med.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Vi fordeler gavene imellom hjemmene. De fra hans familie går dit, de fra min familie går til meg, Men det er ikke helt låst.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?
Vi har også gjort det på denne måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Vi pleier ofte å kjøpe mø el.
![]() |
#8 |
Leser
|
Når de blir gamle nok er jo dette det beste, men frem til en viss alder ser jeg for meg at det er noe foreldrene må bli enige om. På samme måte som mitt barn nok ville ha tatt med seg alle lekene sine i barnehagen hvis hun hadde fått lov. (Heldigvis ferdig med den perioden nå.) Hvis barna er for små til å bestemme ville jeg ha syntes det var rimelig at de hadde flest leker hvor de bodde mest.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Jeg har bare egen erfaring å basere meg på. De presangene vi fikk fra pappas familie skulle til pappa og det vi fikk av mammas familie skulle til mamma. Vi fikk med oss alle presanger dit vi skulle feire julaften.
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Det hun får av min familie er hos meg og det hun får av far og hans familie er hos han.. Enklest slik syntes jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg ville nesten sagt at jeg ønsket det omvendt.
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Det jeg er "redd" for er at faren tar en av sine "gode" sjefsavgjørelser og bestemmer at gavene skal være hos han uansett.
![]() |
#13 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Jeg har jo bare bonusunger som er her annenhver jul, ikke mine egne.
![]() |
#14 |
Leser
|
Ja, det kan jo være forskjellige grunner til hva man velger. Jeg har ingen erfaring med delt omsorg, jeg bare tenker at det er logisk å ha flest ting der barnet er mest. Hvis alle tingene skal være der barnet bare er en sjelden gang så får det jo ikke lekt med lekene?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 03-11-10 kl 09:52. Årsak: La til parantes |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?privat
![]() Sist redigert av TheVoice : 02-08-21 kl 01:28. Årsak: privat |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?vil ta bort
![]() Sist redigert av TheVoice : 02-08-21 kl 01:27. Årsak: privat |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Julegavene de får hos oss av vår/hans familie, blir hos oss. Og det de får hos mor blir der. Syns det er greit sånn. De bor delt. Er ikke brånekt om det er noe de absolutt vil ha med, men det er mer en nok av leker og ting begge steder. Så syns det er greit det er delt så ikke alt havner et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Det bestemmer ungen selv, hadde vel blitt noe gruff om faren skulle bestemme det og ikke ungen.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva gjør dere med julegavene etter åpning?Pakkene fra min familie åpnes her, og blir her. Pakkene fra fars familie åpnes der, og blir der. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|