Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-10, 15:08   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Jeg husker ikke om jeg la inn disse, men bestilte de fra Branods og jeg de! Jeg har blitt en soveren Dr Martens fan.
De er fôret, så dette blir vinterskoene mine.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 15:21   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bildet ble fryktelig lite, men det er en kjole fra SiriS Design

Sist redigert av Selma : 30-10-10 kl 15:27.
Selma er ikke aktiv  
Gammel 09-11-10, 17:06   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Denne har blitt med meg hjem i dag, skulle bare ha ull, men sukk, den bare ropte på meg

Gammel 10-11-10, 00:11   #4
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig har de svært etterlengtede Art støvlettene ankommet, føles som om jeg går på bomull.

Gammel 13-11-10, 15:39   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Endelig har de svært etterlengtede Art støvlettene ankommet, føles som om jeg går på bomull.

Hvor kjøpte du disse?

Gammel 13-11-10, 23:03   #6
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvor kjøpte du disse?

Hos Trapes Sko
Men det er kun svart og lilla som er igjen for salg. Mine er i fargen Prado, en farge fra fjorårets kolleksjon som jeg ved en tilfeldighet fikk tilbud om.
Den sorte finner du også hos Logoshopping og Brandos.

Gammel 14-11-10, 12:25   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nok et Boden-kjøp:

Skjørtet er jeg kjempefornøyd med - særlig fargene. Genseren er og grei, men den har begynt å nuppe allerede etter en dag. Og nå må jeg slutte å se på nettsidene deres - det blir alt for dyrt.

Gammel 19-11-10, 19:36   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde fin sort kjole i skapet til julebordet. 10 år gammel. Det passet også helt flott. Men hadde egentlig lyst på noe helt annet. Tar litt sol i ny og ne, og utfordrer meg selv ved å velge mer farger. Så fant jeg denne på ebay. Skikkelig synlig farge. Men tror den kan bli fin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole.jpg (82,2 KB, 44 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 04-11-10, 19:29   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg husker ikke om jeg la inn disse, men bestilte de fra Branods og jeg de! Jeg har blitt en soveren Dr Martens fan.
De er fôret, så dette blir vinterskoene mine.

Lekre, og jeg kunne godt ha tenkt meg forede DM-ene selv. Men du er klar over at DMs er syyyykt glatte på snø/is? Husk brodder!

Jenna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.