|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?Jeg er forholdsvis teknisk og praktisk anlagt, men jeg må innrømme at det rant noen stygge gloser sist lyset i stekeovnen gikk. Det var det dekselet som var problemområdet, ja. Jeg holdt på å falle i staver over bruksanvisningen. "Skru av dekselet" du liksom. "Slå det i stykker med hammer!" var mer i min retning etterhvert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?
Sprry at jeg kupper tråden litt, men her er kjernen til problemet for vår del.
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?
Du får dekke den til med en klut eller noe da, så slipper du å skjere deg om det skulle skje. Vi hadde en gammel ovn hjemme uten deksel på lyspæren fordi pappa var litt for sterk når han skulle skru av det gamle...
|
|
|
|
#4 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?Lyspærene i komfyrer sitter av og til fryktelig, fryktelig godt. Da jeg jobbet på servicelinje for diverse hvitevaremerker, fikk vi beskjed om at lyspære må man skifte selv. Men - om noe går i stykker i forsøket på å få den skrudd løs, da går det på garantien og man får dekket service.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|