Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 12:38   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Fantastisk kjole fra Cream.

+ underkjole.

Gammel 26-10-10, 13:56   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

+ underkjole.

Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har kjøpt den (nesten) identiske i grått. Denne var mye finere og skal også bli min! Lekker!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-10-10, 14:52   #3
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har kjøpt den (nesten) identiske i grått. Denne var mye finere og skal også bli min! Lekker!

Og så var den så fin på og! Skjulte den post-tvillinggravide magen min.

Gammel 26-10-10, 14:55   #4
kiki

kiki sin avatar

Standard

Denne kom i dag:

Den var litt stor og formløs da jeg hadde den åpen, men veldig fin og passelig da jeg lukket den. Så jeg tror jeg beholder den. Greit med en jakke jeg kan lukke uten å se ut som en stappet pølse og.

Gammel 26-10-10, 15:46   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og så var den så fin på og! Skjulte den post-tvillinggravide magen min.

Ja, jeg har en stoor pølse rundt magen som jeg også synes ble litt borte i den grå. Men må nok ha den du har bilde av her.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 26-10-10, 16:02   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Disse:

Fordi jeg kjøpte denne tidligere:

Gammel 26-10-10, 16:04   #7
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Disse:

Fordi jeg kjøpte denne tidligere:

Åhhh gratulerer! Jeg har jakken også i dark grey og elsker den! Ser litt kjedelig ut på OM bildet men den er så fin på - litt innsvingt og dekker akkurat det minst flatterende partiet på min kropp
Jeg drømmer om strømpene men enn så lenge har jeg ikke råd - snufs..

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 26-10-10, 21:55   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

+ underkjole.

Nydelig kjole! Hva slags farge valgte du på underkjolen?

Gammel 26-10-10, 22:05   #9
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nydelig kjole! Hva slags farge valgte du på underkjolen?

Jeg valgte en kremfarget/offwhite, lik fargen på broderiet nederst. Ekspeditøren foreslo den eller en grå, men vi så begge fort at det var den kremhvite som ble finest.

Gammel 28-10-10, 08:29   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne BH-en holdt på å bli min.

Men så fikk jeg mail om at det var lisens-begrensninger som gjorde at de ikke kunne sende akkurat dette merket til Norge. Og mannen min reiser hjem fra London før de rekker å sende den til hotellet hans.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 28-10-10, 10:11   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fant julekjole i går, en som faktisk funker like bra til jobb
Det beste var at jeg fikk litt Joan fra Mad Men-figur!

Gammel 28-10-10, 21:59   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-10-10, 22:25   #13
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ny topp fra Chill. Min er lyseblå.

Lang topp fra Rosemunde:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 29-10-10, 10:41   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Å det var fint, det kunne jeg tenke meg og!

Gammel 30-10-10, 21:44   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

+ underkjole.

Den var nydelig, hvor er den kjøpt?

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-10, 22:28   #16
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Den var nydelig, hvor er den kjøpt?

Jeg har kjøpt den på Studio Mote på Kvadrat.

Gammel 31-10-10, 20:07   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

30% på Nadine i går og jeg kom ut igjen med en nydelig Chillkjole. Bare fordi jeg virkelig fortjener det.
Den er i mørkebrunt med rosa for inni hetten. Nyyyydelig.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_107.jpg (51,9 KB, 67 visninger)
Knerten er ikke aktiv  
Gammel 31-10-10, 20:41   #18
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

30% på Nadine i går og jeg kom ut igjen med en nydelig Chillkjole. Bare fordi jeg virkelig fortjener det.
Den er i mørkebrunt med rosa for inni hetten. Nyyyydelig.

Nydelig! Kan jeg spørre om pris?

Gammel 01-11-10, 09:43   #19
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nydelig! Kan jeg spørre om pris?

Den kostet opprinnelig 1500,- ,em siden det var 30% avslag, ble det 1050,-.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 01-11-10, 22:29   #20
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Bukse og jakke!

Krem er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.