Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ut og gå med alle sammen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 19:57   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har sluttet å gi til uhjelp osv for nesten ingen ting av pengene som kommer frem og vi har faktisk en del fatigdom i norge. Så hva men å hjelpe de før man hjelper resten av verden hvert år?

Så du synes borgere i Norge er mer verdt enn folk i U-land?

Blir nesten sjokkert over at voksne folk mener dette, til og med Carl I Hagen sitter jo i telefonpanelet til NRK og støtter aksjonen..

Med det samme jeg er i gang; jeg synes alle innbyggere i verden skulle ha "rett" på noen grunnleggende rettigheter jeg, uavhengig av hvilket land man er født i. Gitt av en verdensregjering eller noe sånt :drømmer:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.