Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du deg selv her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?
Oppfører meg som jeg oppfører meg i RL 150 83,33%
Bruker ofte en tøffere tone her på FP enn jeg gjør i RL 7 3,89%
Bruker ofte en tøffere tone i RL enn jeg gjør her på FP 23 12,78%
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 18:00   #11
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Egentlig et vanskelig spørsmål. Jeg bruker antenner, om jeg har de ute, på en god dag.

Noen skriver at de er den samme, samme hvor de ferdes. Jeg kan egentlig ikke si at jeg er det.
Jeg har faktisk litt problemer med å tro dem som skriver det...

Jeg er èn når jeg er på et senter for narkomane frivillig, jeg er èn når jeg er sammen med barnebarnet mitt, jeg er èn sammen med nære venner, jeg er èn når jeg er sammen med mannen min, jeg er èn når jeg er smammen med svigerforeldre.

Jeg innhar og utøver egentlig ganske mange roller i mitt liv, både på nett og IRL.

Men i bunnen ligger mine verdier, livssyn og oppdragelse. De tingene forandrer seg ikke så lett, men jeg kan ikke sitte her å skrive at jeg er den samme uansett hvor jeg er, hvem jeg er sammen med, etc. Det ville vært blank løgn.

Men at jeg gjennomgående karaktertrekk, at jeg er en person som ikke er så redd for en diskusjon, som har meninger, evne til ydmykhet, eller også frekk og usaklig, at jeg kan være sarkastisk i et øyeblikk, eller fryktelig fornuftig og snill i et annet øyeblikk....Etc., etc., etc.

Joda, mine personlige egenskaper forandrer seg nok ikke. Men at jeg alltid er den samme? Neppe.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.