Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Strykelapper som "smelter" fast i klærne?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 21:42   #28
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strykelapper som "smelter" fast i klærne?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Litt tålmodighet. Du må prøve deg litt frem med temperaturen på jernet, jeg har det på tre prikker hos meg. Men jeg kan ikke holde det nedpå konstant, jeg må bevege jernet litt over lappen for at det ikke skal bli for voldsomt. Og så må man ofte vente litt før man fjerner lappen over forsiktig. Når det er glovarmt sitter det ofte fast, men det løsner når det kjøler seg ned. Og enkelte papir har en godside som det sitter meget mindre fast i enn den andre siden.

Må man være tålmodig altså? Sto ikke noe om det i bruksanvisningen skjønner du.
Det jeg frykter er jo at jeg ødelegger en haug med klær i denne tålmodighetsprosessen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.