Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 14:17   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grey's anatomy

Kate: Jeg ville definitivt gjort et nytt forsøk på nedlasting. Er du sikker på at det er helt umulig? En gjenfortelling blir ikke det samme, spesielt e16 sees for å komme til sin rett! Syns nå jeg da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:19   #2
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Kate: Jeg ville definitivt gjort et nytt forsøk på nedlasting. Er du sikker på at det er helt umulig? En gjenfortelling blir ikke det samme, spesielt e16 sees for å komme til sin rett! Syns nå jeg da.

Det går ikke. Har prøvd i flere timer.

Please, please, please!!! :ber på mine knær:

Gammel 18-02-07, 14:41   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det går ikke. Har prøvd i flere timer.

Please, please, please!!! :ber på mine knær:

Du får bytte program da.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:47   #4
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du får bytte program da.

Går ikke verkem med limewire eller emule eller azureus.

Gammel 18-02-07, 14:56   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hva med å laste ned med torrent?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:06   #6
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hva med å laste ned med torrent?

Har prøvd. Jaja. Jeg får få K til å laste ned for meg og brenne på en cd.

Gammel 18-02-07, 15:55   #7
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Har prøvd. Jaja. Jeg får få K til å laste ned for meg og brenne på en cd.

Jeg vil anbefale det, altså. Det blir virkelig ikke det samme med en gjenfortelling. Stemninger og musikk og sånt teller jo en god del, ihvertfall i de virkelig dramatiske episodene - som disse. Syns jeg da. :blaut:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.