Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Strykelapper som "smelter" fast i klærne?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 19:33   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strykelapper som "smelter" fast i klærne?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Er ute etter klistremerker som fester på alt! Dem vi har holder dårlig :irritert:
Strykelappene holder, bare bruk høyere temp. enn anvist. Og ver obs.

HER får du klistremerker som fester på alt, du kommer til å få problemer med å få de av. Jeg bruker de inni regntøy, på støvler og sko, matbokser, flasker, ja alt.
Det eneste de ikke sitter på er helt nye Viking thermo. Du må skrubbe litt på støvelen først, det er noe belegg på dem. Når det er gjort så sitter de.

De har kun klistrelapper her, ikke strykelapper. Enkle og greie, uten symboler.
Jeg har til og med klippet rundt navnet så lappene blir bittesmå og klistret de på "spennene" utenpå polvottene. Jeg har navn og avdeling trykket på dem. Har ikke mistet et eneste par votter etter at jeg gjorde det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.