Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Barnebøker uten bilder

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 16:24   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebøker uten bilder

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

... og så er jeg ganske lei av å lese Postmann Pat for 58'ende gang. Men jeg kan selvfølgelig kjøpe noen nye og bedre bildebøker også.

Du trenger da ikke å kjøpe. Ta dere en koselig tur på biblioteket og la henne velge noen selv og du kan velge noen til henne. Da finner du ut etterhvert fort hva hun liker best.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:26   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du trenger da ikke å kjøpe. Ta dere en koselig tur på biblioteket og la henne velge noen selv og du kan velge noen til henne. Da finner du ut etterhvert fort hva hun liker best.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å finne tid til biblioteksbesøk i vår travle hverdag. Jeg kan bare ikke fatte det. Og jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan jeg skal få levert bøkene tilbake igjen.

Gammel 20-10-10, 16:28   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å finne tid til biblioteksbesøk i vår travle hverdag. Jeg kan bare ikke fatte det. Og jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan jeg skal få levert bøkene tilbake igjen.

Ikke sjans en eneste lørdag formiddag heller? (Det er vel noe det gjør med ungen av og til sånn at dere evnt. kan bytte ut en annen utflukt med biblioteket?) Lånetiden på bøkene hos oss er i alle fall 4 uker, og jeg kan lett ved å gå inn på nettet utsette forfall for innlevering 4 uker til så lenge ingen andre står på venteliste på akkurat den boka.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:29   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sliter også litt med den der. Går det an å gjøre det på lørdager?
Og: du kan levere hvor som helst, det hjelper.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.